Thursday

TUDUNG BAWAL? KNP TAK DI PANGGIL TUDUNG KEMBUNG????

dari  dulu sampai sekarang orang nak jer pakai tudung bawal.. sbb bole pakai dgn aper jer gaya.. tapi skrg ni mcm dh kurang jer saya tengok org pakai tudung bawal sbb banyak fesyen tudung lain yang muncul.. sampai saya pun dh terikut2 dgn fesyen tudung skrg ni..

al-kisah pada suatu hari masa nk fikir apakan baju yg saya nak pakai utk g keje esok, saya pun terpandang tudung bawal yg saya beli 2 tahun lepas.. saya pun amik dan padankan dgn baju songket pink.. amat sesuai sekali... dgn riang ria saya gosok supaya kelihatan kemas.. esok paginyer saya bersiap2 dan meminta supaya tudung bawal itu senang dibentuk sbb sebelum ni begitu sukat utk membentuk tudung bawal.... alhamdulillah semuanyer berjalan dengan lancar.. dan gi keje dgn gumbira... lalalala... sebelum kuar umah, mesti pesan kat FUZZE jaga umah baik2 yer sayang...

kemas dan rapi tudung bawal tersebut... 

No comments:

Post a Comment