Thursday

DEMAM...

dah lama tak demam tp bila dh kena ya Allah, betapa sakit dan peritnyerr.. tak tau la puncanyer aper, tp sampai nak hampir seminggu saya menderita.. tekak panas + rongga hidung panas + kepala sakit + selsema + batuk + mcm2 lg kesakitan... namun saya hadapinyer dgn sabar.. saya tahu itu dugaan dr Allah.. b pun bawa sy g klinik utk mendapatkan rawatan.. doctor bagi ubat sekali 5 jenis... Ya Allah, bole ke saya mkn ubat sebanyak ini.. keluar dari klinik hingga la kat dlm kete mukaku suram sbb ketakutan utk makan ubat yang ntah aper2 ntah...


oleh sbb itu, b pun singgah di Mc'D utk mendapatkan set kegemaranku iaitu GCB dan Mc shaker fries... yummy, dlm hati saya sgt gembira sehingga hendak lompat dlm kembara b..
saya pun besenag hati bila sampai di rumah dan mkn dengan senang hati wpun demam...


sedihnyer demam... tp tetap gembira sbb dpt GCB... thanks b... luv u soooo muchh....

No comments:

Post a Comment