Thursday

HANTU....

sapa suka tengok cerita hantu?

saya

sbb saya memeng suka tengok cite hantu.. tak tahu la kenapa.. mmg suka tengok pastu takot sorg2.. tak kira la hantu thailand ker, hantu kepun ker, hantu indonesia ker, saya layan jer... tgok sorg2 pun jadi jer..

masa saya berumur 9 tahun, sewaktu tido, tiba2 saya terjaga.. u know what i see? saya ternampak objek yang berwarna hitam berambut panjang hingga ke lantai serta matanya berwarna merah tengah pandang jugak kearah saya btol2 di hujung kaki saya.. tanap pikir panjang lagi saya terus menutup semula mata saya sambil badan menggigil.. dlm beberapa minute kemudian, bila saya buka mata semula, benda tu dh tk der.. alhamdulillah.. itu la kisah seram dlm hidup saya... semenjak tu saya suka plak tgok ceruta hantu...
seram tak tengok pic ni..

No comments:

Post a Comment