Thursday

COACH...

one of my fav brand for my handbag.. ntah knp aku suka handbag jenama coach ni... price dier bole tahan gak mahal.. oleh kerana itu, aku rela mengumpul duit demi mendapatkan handbag coach yang original.. sbb kalo nk beli yg tiruan, tk payah nk kumpul duit.. disebabkan duit yg dikumpul telah mencukupi, kebetulan plak aku g klcc, dan aku pun ajak kwn aku masuk butik Coach. dier tidak mahu kerana dier takut nk temankan aku.. aku kata tk per, teman masuk jer.. bila dier dh lmbt hati, dgn relanya aku heret dier masuk.... pilih punye pilh dkat satu jam, tk jumpa2 jgak..bkn aper, begitu susah untuk mencari beg yg menepati taste aku.. banyak yg cantik2 tp kebanyakannyer yg kecik. kalo bole aku nk y besar ckit supaya muat beg mekap + handphone + lotion + sikat + purse + netbook + planner + PSP..

pandang punye pandang.. haaaa... dh jumpa pun beg  idamanku... nice looking...tanpa berfikir panjang, aku pun bayar itu beg dgn harga RM 1625. punyer la syg jgak nk lpaskan duit yg sebanyak itu dgn tanganku.. tp apekan daya, relakan dier pergi demi beg kesukaanku itu... 
itu lah beg Coach yg pertama... berbaloi-baloi dan tahan lama.. sgt sayang itu beg...




No comments:

Post a Comment