Thursday

SI KECILKU CHAKKK...

bila cakap pasal si kecilku chakk mesti ramai org ingat baby... ye ker? si kecilku chakk saya ni sgt manja... bila kiter leka jer dier mula la merengek2.. acer dier ni....pukk kang... tp tak sampai hati la plak.. kehaidran dier dlm hidup saya sgt bermakna kerana saya tidak berasa kesunyian lg.. mari kita lihat si kecilku chakk saya.. ini la dia si kecilku chak yg saya sayang...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

2
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
3
.
.
.
ini la  dier si kecilku chak saya.. 

hi... my name is FUZZE... nice to meet u all...

fuzze suka wat gaya lentikkan bdan mcm la nak masuk gymnastic peringkat kampung...

skrg.. gerakkan kepala ke atas yer adik.. adik.. tiru mcm fuzze...

ni part paling best... time fuzze sunburnkan bulu...
kakak : garangnyer muka awk ni fuzze...
fuzze : kakak la ni lambat nak hantar orange juice saya...
kakak : okeh..okeh.. nanati kaka hantarkan orange juice fuzze... 

bertukat posisi sbb dah 25 minute menunggu kakak siapkan orange juice...


fuzze : mana la kakak ni tak siap2 lg air fuzze.. tekak dah kering ni.. agaknyer kakak baru nak petik buah orange.. tak per la.. sementara tu fuzze nak tumpang tgok tv jap...

fuzze : haaaa... tu dier kakak.. terkedek2 bawak air fuzze....
kakak : nah orange juice fuzze.. minum pelan2 tau...

muka kembali cergas utk bermain lg...

fuzze : thanks kakak.. fuzze syg kakak...
kakak : sama2 fuzze...



No comments:

Post a Comment