Wednesday

I LOVE ALLAH : PART 2 (MASIH BELUM TERLAMBAT)

Entry kali ni adalah entry meluahkan perasaan.. bukan nak meluahkan perasaan cinta kat Yayang tau (sebab  dah hari2 cakap pasal cintan2 ni kat Yayang)... tapi meluahkan perasaan kepada Allah.. bole kan? kalo sesiapa yang nak baca silakan.. siapa yang tak nak, dahh, gi la main jauh2..
 Saya ni hamba Allah yang diberi nama Siti Norikha Bahron.. yang dilahirkan pada 7 July 1984.. Ada yang panggil Ika ( boss, ma, ayah, family b dan kwn2) ade jgak yang panggil Kiah(Timbalan yang panggil saya mcm tu sbbnya dier kata nama saya susah nak sebut) Tulika(bapak (uncle) yang panggil), Ree pun ada jgak(kwn), sayang(yayang yang panggil)... apa pulak melalut ni.. 

 Saya ni tidaklah sempurna di mata manusia apatah lagi dari pandangan Allah.. 
Sebabnya..
1. kadang2 saya terlupa menyebut nama Allah bila ditimpa masalah.
2. kadang2 lupa untuk menjalankan perintah Allah..
3.kadang2 lupa dengan ayat-ayat yang diturunkan Allah.
4. kadang2 takut dengan dugaan yang diberikan Allah,
Adakah sudah terlambat untuk hamba mu ini bertaubat kepadaMu ?
Sangat berdosa hambaMu ini, Ya Allah....

Tapi aku masih belum terlambat untuk kembali kepadaMu... Saya tahu Allah mendengar rintihan saya dan rintihan hamba2 Allah yang ingin bertaubat kepada  Allah. Kerana Saya tahu di akhir hidup saya dan semua hamba allah akan kembali kepada Allah juga..


No comments:

Post a Comment