Friday

HAJAT TAK KESAMPAIAN..(ENTRY LUAHAN PERASAAN)

Planning nak g Malacca on December.. tp hajat tak kesampaian disebabkan masalah teknikal.. dan.. dan.. jer.. memang la dah pernah g Malacca, masa study degree tu pun kat Malacca smpi 3 tahun.. tp knp nak g jgak December ni?  sbb saja je nk g jalan2 naik bas.. rombongan la tu dgn bdk2 office.. Family Day ofis wat kat Malacca Wonderland.. masa tu ada plak Karnival Upin Ipin..Saya pun penah pegi Malacca Wonderland jgak..  Jumpa Upin Ipin pun dah jugak masa wat kat Pesada JB..tp saja je nak bersama2 dgn staff2 ofis yang lain.. pastu ikut kan plan, diorg pun ank g Menara Taming Sari.. Itupun saya dah naik jugak... Apalagi lah yang saya nak sebenarnya.. Sebenarnya saya nak hang out dengan staff2 ofis jer... saja bergumbira dgn diorang.. tp tak per  la mungkin kali ni bukan rezeki saya.. tp ok gak tak jadi pergi sbb start weekend ni ader je aktiviti yang nak dibuat.. sampai la kawin.. Dont be sad yer...

Budak ni jadi tak betol ckit sbb plan nak g Malacca cancel...


No comments:

Post a Comment