Monday

FAMILY DAY..( dah berlapuk cerita ni)

Selalu nak post cerita yang dah lama dan tak laku.. Alah, saya nak post jugak masa Family Day office saya.. tapi saya nak post gambar jer.. Banyak aktiviti yang telah diadakan masa tu. 

Antara yang tiba awal..

Sementara menunggu semua hadir, kita sarapan la dulu..

Senamrobik.. Tetiba hujan pulak buat senamrobik kat dalam..

Cara nak belajar terbang.. Alalala comel tengok yayang ( yang pakai baju biru+rambut tercacak+kecik molek) dan boss kesayangan(yang pakai baju biru jugak+topi+tinggi+besar)...

Yayang tu sebenarnya malu...

Ni la boss kesayangan

Acara Untuk Kanak-Kanak.
 Bawa bola ping pong dalam sudu..

Rebut gula-gula..

Rebut kerusi..

Rebut belon... Ehhh Bukan-bukan, ni tiup belon..

 Acara Untuk Dewasa
Big Foot Race...
Yayang standby...

Macam tak kuat jer yayang tu..

Gorilla Walk..

Ballon Couple..
Oelh kerana saya mengandung, yayang kena la cari orang lain..



Bila dah abis semua game, pengarah pun beri ucapan..

Dapat cabutan bertuah..

Biru adalah pasukan kami.. Sangatt sopan masing-masing...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 1,2,3.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Nahh... Amik kau.. Gaya bebas sampai saya terbabas...

Dan tamatlah Famuly Day kami... 
 Sebelum balik, lunch dulu dan bila dah kenyang kami pun pulang dengan dibasahi hujan...





No comments:

Post a Comment