Thursday

PRE-RAMADHAN

Assalamualaikum.

Lagi 2 hari nak masuk bulam Ramadhan dan lagi 2 hari juga la kita semua nak puasa. Time ni juga la nak makan kurma konon nak ambil mood puasa la... Ari tu yayang ada bagi kurma tapi yang ni lain ckit. Biasanya saya tengok kurma yang kotak dia besar. Yang ni kotak dia kecil je pastu siap packing sebiji-sebiji. Special btol  Rasanya sedap.. Let me show u all the pictures..




Cantikkan kotak dia.


Yang ni bahagian sisi kotak kurma. Terima kasih kepada pembantu saya iaitu yayang yang pegang kotak tu.


Patutlah masa picit-picit kotak tu tak rasa pun ada kurma rupanya dia packing dalam plastik macam ni.. Yayang dan saya sangat teruja melihat kurma ni.


Ni la isinya.


Kurma jenis ni memang favourite saya.


Dengan gelojohnya saya buka plastik tu terus makan. Wahhhh... Sedapnya...

Dah abis makan kurma terus tido..

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...


No comments:

Post a Comment