Monday

Merah Mak Ngah

Amboi2.... ape yang merah tu??? mak ngah sapa yang merah?? aper yang merah?? 

mcm ni ceritanya... ari tu ikut kak erin g Avon.. saja jalan2... saya ternampak la gambar neelofa pakai lipstik merah.. cantik colour lipstik tu.. dan kak erin pun menghasut saya beli.. saya pun terpedaya dengan hasutan beliau.. lgpun saya memang tak pernah pakai lipstik colour ni.. sekali sekala pakai tu ok la kot.. ma saya dulu2 pun penah jer pakai lipstik colour ni.. abis tu saya ni pun nak ikut mcm ma la dulu2.. like mother like daugther.. bila ma pakai cantik la.. tapi bila anak dier pakai Ya Allah.. Merah mak ngah.. tak pun mcm kucing beranak..  tak percaya.. meh tengok ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haaa kau... anjat gegerl....

kat belakang tu la tukang hasut..























No comments:

Post a Comment