Wednesday

kisah sebelum puasa..

ini kisah 2 hari sebelum puasa.. pagi sabtu tu saya belajar kereta turbo kepunyaan encik kesayangan dari pkul 7pg sampai la hampir pkul 9pg.. lepas tu g breakfast kat Restoran Aliff makan nasi lemak... 

then, balik je terus menyelesaikan kerje2 rumah seperti menyapu rumah, mencuci pakaian dan mcm2 lg.. 

habis jer kemas rumah, mandi sambil menyanyi2 secara pelan2 (takot jiran sebelah dengar suara yang tak sedap ni)..

 lepas je mandi, main monopoli xbox... yesss... saya menang lg..

my fav character..

selesai jer main game, encik kesayangan ajak kuar untuk potong rambut beliau yang telah panjang sedikit.. namun tk jadi dan g Jusco Tebrau untuk jalan2 cuci mata. setelah penat berjalan, kedengaran perut saya seperti menyanyi2 lagu rock... terus ke Pizza Hut.. malangnyer tutup untuk renovation.. rasa mcm nak guling2 mcm shin chan jer sbb tk dapat mkn pizza.. g plak Kenny rogers tapi bernasib malang jgak sbb penuh.. lastly encik kesayangan ajak g Nando's.. Redha jer la..


beginilah keadaan bila dah kelaparan..


cuba2 untuk mengambil gambar candid... sblm makanan sampai..


lg sekali...


encik kesayangan begitu seronok dengan 1/4 chicken sehingga tidak toleh kiri, kanan, depan dan belakang..


light coke untuk saya..sila habiskan..


tengah bersusah payah menghabiskan air supaya tidak dimarah oleh encik kesayangan.. bila dh abis mkn kami pun balik tapi terasa berat badan kerana terlalu kenyang sehingga tak larat untuk pulang..


lihatlah muka kekenyangan beliau sehingga tak larat untuk memandu.. tapi takkan la nak dok sini jer... ringankan badan balik ke rumah sengan gembiranya... alhamdulillah, sudah kenyang..










No comments:

Post a Comment